Programmatic buying і його вплив на ринок DOOH

Programmatic buying і його вплив на ринок DOOH

Збільшуючі обсяги та популярність DOOH (Digital Out Of Home) – це незмінний тренд останніх років не тільки в США і Європі, але і в Україні, де інтерактивні технології в медіа площинах тільки набирають обертів.

Залежно від маркетингових цілей DOOH може допомогти:

  • отримати велике охоплення аудиториї
  • підвищити впізнаваність бренду або посилити регіональну присутність
  • створити додаткову підтримку в "гарячий" сезон
  • привести користувача до товарної полиці.

Сьогодні зовнішня реклама - це вже не просто борд, який потрібно друкувати, переклеювати і чекати, поки з'явиться новий рекламодавець, щоб переклеїти. А відеоборд, де рекламні повідомлення йдуть одне за іншим в заданому порядку. Це інтерактивна поверхня, де користувач може взаємодіяти з рекламним повідомленням аж до покупки товару онлайн.

Programmatic и DOOH у світі.

Programmatic - це автоматизована технологія RTB (Real-Time Bidding), тобто закупівля реклами в реальному часі на основі аукціону. Правда, programmatic трохи ширше і, крім RTB, включає в себе також обмежені аукціони і прямі продажі.

Видання Digiday розповідає, як Programmatic в США змінює ландшафт зовнішньої реклами, як на стороні SSP (Sell-side, оператора), так і DSP (Buy-side, рекламне агентство або рекламодавець). Розглянемо детально тенденції США, так як вони в найближчому майбутньому дійдуть і до українського ринку.

Зі збільшенням кількості діджітальних носіїв в зовнішній рекламі гостріше стає питання про ефективне управління інвентарем. Одночасно необхідно, як забезпечити автоматизацію процесів, так і надати більш персоналізований підхід к кліентам. Адже вимоги ринку з появою нових можливостей також змінюються: хтось хоче розміщуватися на вихідних, хтось - тільки в будні в прайм-тайм, а хтось хоче оновлювати свій креатив протягом 5 хвилин – одноманітна пропозиція стандартної ротації не здатна задовольнити всіх.

Тому Американський DOOH активно використовує програматики-рішення. Алгоритми і механізми Programmatic дозволяють набагато ефективніше пропонувати кастомне рішення клієнтам без додаткових трудовитрат.

Зростання попиту до Programmatic в сфері DOOH призводить до того, що різні компанії вдаються до різних технічних рішень і способів інтеграції, і ці процеси часом досить хаотичні і трудомісткі. Але в той же час інтеграції відбуваються, і це відкриває більш широкі горизонти перед рекламодавцями.

  

Programmatic і DOOH в Україні.

В 2019 прогнозується значне зростання на українському ринку DOOH. Відбувається значне збільшення кількості площин і обсягу ринку в усіх видах діджітальной реклами поза домом.

На сьогодні в Україні технологічні рішення для ефективної і міжнародно-сертифікованої інтеграції DOOH в Programmatic знаходяться ще в процесі розробки, так як сама по собі система складна і складається з декількох модулів. Проте ринок не стоїть на місці, і інтеграції вже відбуваються.

Хочеться відзначити, що незважаючи на те, що зовнішня реклама стрімко вливається в екосистему цифрової реклами, важливо пам'ятати, що це особливий формат і до нього не можна ставитися як до просто банерної реклами ні з точки зору підходів планування, ні з точки зору креативу.

Джерело: https://blog.admixer.ua

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.