
Programmatic buying і його вплив на ринок DOOH
Programmatic buying і його вплив на ринок DOOH
Збільшуючі обсяги та популярність DOOH (Digital Out Of Home) – це незмінний тренд останніх років не тільки в США і Європі, але і в Україні, де інтерактивні технології в медіа площинах тільки набирають обертів.
Залежно від маркетингових цілей DOOH може допомогти:
- отримати велике охоплення аудиториї
- підвищити впізнаваність бренду або посилити регіональну присутність
- створити додаткову підтримку в "гарячий" сезон
- привести користувача до товарної полиці.
Сьогодні зовнішня реклама - це вже не просто борд, який потрібно друкувати, переклеювати і чекати, поки з'явиться новий рекламодавець, щоб переклеїти. А відеоборд, де рекламні повідомлення йдуть одне за іншим в заданому порядку. Це інтерактивна поверхня, де користувач може взаємодіяти з рекламним повідомленням аж до покупки товару онлайн.
Programmatic и DOOH у світі.
Programmatic - це автоматизована технологія RTB (Real-Time Bidding), тобто закупівля реклами в реальному часі на основі аукціону. Правда, programmatic трохи ширше і, крім RTB, включає в себе також обмежені аукціони і прямі продажі.
Видання Digiday розповідає, як Programmatic в США змінює ландшафт зовнішньої реклами, як на стороні SSP (Sell-side, оператора), так і DSP (Buy-side, рекламне агентство або рекламодавець). Розглянемо детально тенденції США, так як вони в найближчому майбутньому дійдуть і до українського ринку.
Зі збільшенням кількості діджітальних носіїв в зовнішній рекламі гостріше стає питання про ефективне управління інвентарем. Одночасно необхідно, як забезпечити автоматизацію процесів, так і надати більш персоналізований підхід к кліентам. Адже вимоги ринку з появою нових можливостей також змінюються: хтось хоче розміщуватися на вихідних, хтось - тільки в будні в прайм-тайм, а хтось хоче оновлювати свій креатив протягом 5 хвилин – одноманітна пропозиція стандартної ротації не здатна задовольнити всіх.
Тому Американський DOOH активно використовує програматики-рішення. Алгоритми і механізми Programmatic дозволяють набагато ефективніше пропонувати кастомне рішення клієнтам без додаткових трудовитрат.
Зростання попиту до Programmatic в сфері DOOH призводить до того, що різні компанії вдаються до різних технічних рішень і способів інтеграції, і ці процеси часом досить хаотичні і трудомісткі. Але в той же час інтеграції відбуваються, і це відкриває більш широкі горизонти перед рекламодавцями.
Programmatic і DOOH в Україні.
В 2019 прогнозується значне зростання на українському ринку DOOH. Відбувається значне збільшення кількості площин і обсягу ринку в усіх видах діджітальной реклами поза домом.
На сьогодні в Україні технологічні рішення для ефективної і міжнародно-сертифікованої інтеграції DOOH в Programmatic знаходяться ще в процесі розробки, так як сама по собі система складна і складається з декількох модулів. Проте ринок не стоїть на місці, і інтеграції вже відбуваються.
Хочеться відзначити, що незважаючи на те, що зовнішня реклама стрімко вливається в екосистему цифрової реклами, важливо пам'ятати, що це особливий формат і до нього не можна ставитися як до просто банерної реклами ні з точки зору підходів планування, ні з точки зору креативу.
Джерело: https://blog.admixer.ua