Покоління Z і його споживчі можливості

Покоління Z і його споживчі можливості.

Провідний світовий постачальник мобільних даних App Annie випустив цікавий звіт про нове покоління користувачів - покоління Z.

Раніше всі рекламні зусилля пускалися на Мілленіалів, то сьогодні має сенс пильно розглянути молодих споживачів від 16 до 22 років, чиї споживчі можливості обчислюються десятками млрд. $ на рік.

Покоління Z вже витрачають близько 44 млрд. $ / рік і впливають на витрачання ще 600 млрд. $. Також з ростом їх споживчих можливостей зростає і їх вплив на звички користувача .

До кінця 2019 року покоління Z стане найчисельнішою групою населення в світі.

Для них важлива етична складова компаній. Місію вони ставлять на 1-е місце характеристик брендів. У той час як Мілленіали відводять цьому в середньому тільки 3-е місце.

В Україні тенденція поки трохи інша. Молодше покоління проводить більше часу в іграх, а 16-22-річні, і  23-38-річні однакову кількість часу і сесій в соцмережах.

Найпопулярніші додатки, в більш передових технологічних країнах, поки відрізняються від тих, які ми використовуємо в Україні. Це означає, що незабаром вони стануть більш популярними і у нас. Тому на них вже має сенс звернути увагу.

Важливо пам'ятати, що покоління Z більш вимогливо і до якості контенту, і до швидкості доступу до бажаної інформації. Тому сьогодні важливо стежити за трендами і використовувати нестандартні формати реклами.

Джерело: https://blog.admixer.ua

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.