
Покоління Z і його споживчі можливості
Покоління Z і його споживчі можливості.
Провідний світовий постачальник мобільних даних App Annie випустив цікавий звіт про нове покоління користувачів - покоління Z.
Раніше всі рекламні зусилля пускалися на Мілленіалів, то сьогодні має сенс пильно розглянути молодих споживачів від 16 до 22 років, чиї споживчі можливості обчислюються десятками млрд. $ на рік.
Покоління Z вже витрачають близько 44 млрд. $ / рік і впливають на витрачання ще 600 млрд. $. Також з ростом їх споживчих можливостей зростає і їх вплив на звички користувача .
До кінця 2019 року покоління Z стане найчисельнішою групою населення в світі.
Для них важлива етична складова компаній. Місію вони ставлять на 1-е місце характеристик брендів. У той час як Мілленіали відводять цьому в середньому тільки 3-е місце.
В Україні тенденція поки трохи інша. Молодше покоління проводить більше часу в іграх, а 16-22-річні, і 23-38-річні однакову кількість часу і сесій в соцмережах.
Найпопулярніші додатки, в більш передових технологічних країнах, поки відрізняються від тих, які ми використовуємо в Україні. Це означає, що незабаром вони стануть більш популярними і у нас. Тому на них вже має сенс звернути увагу.
Важливо пам'ятати, що покоління Z більш вимогливо і до якості контенту, і до швидкості доступу до бажаної інформації. Тому сьогодні важливо стежити за трендами і використовувати нестандартні формати реклами.
Джерело: https://blog.admixer.ua