Розміщення реклами на вокзалах

Реклама на ж / д вокзалах
У будь-якому місті одними з найбільш активних і прохідних місць є вокзали. Щодня сотні і тисячі людей проходять крізь залізничні та автомобільні ворота населеного пункту - це очікують поїзда і прибувають, що зустрічають і проводжають. В Україні обслуговування пасажирів здійснюється на 120 щодо великих залізничних вокзалах і суттєво більшій кількості автостанцій.
Рекламне агентство «FreeBOARD» пропонує скористатися очевидною перевагою вокзалів для просування Вашого бренду, продукту, послуги. Грамотно реалізована реклама на ж/д вокзалах допоможе збільшити охоплення відразу в кілька разів, що позитивним чином відбитися на розвитку бізнесу. Жителі всіх регіонів України отримають можливість побачити оголошення, а вже їх зацікавленість в рекламований продукт залежить безпосередньо від якості виконання.
Майданчики для реклами на вокзалі: огляд і характеристики
Рекламні можливості даних майданчиків досить великі: розмістити рекламу на вокзалі можна на пероні, спеціальних конструкціях, моніторах в залах очікування, підземних переходах, на привокзальних площах, навіть в вагонах. Прибуваючи на вокзал, більшість людей в першу чергу звертають увагу на покажчики і табло, перебуваючи в пошуку потрібної інформації. Крім того, в процесі очікування поїзда, автобуса пасажири з нудьги приймаються читати рекламні стенди по кілька разів. Це призводить до тривалого багаторазового контакту з оголошенням і підсвідомим запам'ятовуванням інформації.
Таким чином, реклама на вокзалах розміщення має максимально вигідне для просування практично всіх видів продукції. Основними перевагами майданчиків є:
- Найширший охоплення пасажирів практично з усієї території країни.
- Практично необмежені можливості у виборі видів, конструкцій оголошень.
- Диференціація аудиторії за географічною ознакою.
- Можливість миттєвого придбання (стосується речей першої необхідності, продуктів харчування, які в поспіху часто забуваються від'їжджаючими).
Таргінг розміщення реклами на автостанціях, вокзалах можливо в таких випадках:
- банери, сітілайти, світлодіодні екрани;
- біжучі рядки;
- білборди;
- платіжні термінали;
- споруди уздовж дороги, ж / д шляхів;
- подбілетнікі;
- промоутери і т.д.
Яку б стратегію реалізації рекламної кампанії Ви не вибрали, можете бути впевнені: реклама на терміналах автостанцій, території ж / д вокзалів - завжди вигідна інвестиція в розвиток бізнесу, що приносить моментальні дивіденди.