Створення плакатів соціальної реклами

Створення плакатів соціальної реклами

Мета соціальної реклами - привернути увагу аудиторії до певної суспільної проблеми, а в довгостроковій перспективі - розробити інноваційні соціальні цінності. Рішення таких проблем, як правило, залежить саме від суспільної поведінки, тому, чим грамотніше складений інформаційний посил, тим більше уваги він здатний залучити, і, отже, тим більше сприяє вирішенню актуального питання. Одним з головних інструментів соціальної реклами є плакат.

Історія соціального плаката йде корінням в глибоку давнину. Масове поширення дане явище отримало на початку XX століття, і з тих пір не втратило своєї актуальності. Соціальний плакат має свій певний мова виразності, який відрізняє його від інших видів рекламної продукції. Щоб отримати позитивний ефект, що б'є аудиторію в саме серце, важливо керуватися певними правилами, дотримуючись етапи створення соціальної реклами у вигляді плакатів. Давайте розглянемо основні принципи даного роду діяльності з точки зору графіки, інформативності, психологічних мотивів.

Правила створення і втілення соціального плаката

Робота з виготовлення плакатів соціального спрямування включає два основних етапи - розробку вироби та її втілення в реальність. Деякі компанії під час обговорення концепту постера керуються принципом «розповісти про проблему так, щоб люди задумалися про неї». Реально такий підхід повністю позбавлений ефективності, а в гіршому випадку навіть може принести шкоду.

Ефективне створення плакатів соціальної реклами вимагає відповіді на п'ять наступних питань:

  • Які причини появи проблеми?
  • Які варіанти рішень бачить замовник?
  • Яка цільова аудиторія повідомлення?
  • Яку реакцію повинен викликати плакат?
  • Яка психологічна «кнопка» викличе дану реакцію?

Вдумливі відповіді допоможуть не тільки визначити мету впливу, але і дозволять спрогнозувати результат кампанії. А залежить він, в тому числі, від подальшого втілення. Існує ряд завідомо хибних дій, здатних погубити в зародку навіть найякіснішу рекламу. Це використання заперечення (частки «не»), атрибутів проблеми (шприци, недопалки), чорного кольору (пригнічує), шокових елементів, які не ведуть до вирішення проблеми. В правила створення соціального плаката також входить наявність на плакаті контактних даних - сполучна ланка аудиторії і центру вирішення проблеми. Дотримання вказаних вище принципів дозволить створити ефективну рекламну кампанію для залучення уваги населення до злободенних соціальних проблем.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.

[forms ID=1]