Дизайн макетів для ЗМІ

Макети для реклами в ЗМІ

Паперові носії здавна використовуються для розміщення реклами. Це стосується всіляких друкованих видань - газет, журналів, листівок і т.д., популярних серед конкретної аудиторії. Рекламні оголошення в пресі - зручне і вигідне рішення, однак, як і будь-яка реклама, вимагають грамотного підходу. Професійна розробка макетів для засобів масової інформації здійснюється, виходячи з таких факторів:

  1. цільова аудиторія - молодіжні, спортивні, політичні, економічні, чоловічі, змішані, жіночі видання;
  2. якість друку - глянцеві журнали, офсетний друк, газетний папір;
  3. призначення оголошення - інформаційне, розважальне, пізнавальне, гостро-соціальний та ін.

При створенні дизайну макета обов'язково враховуються всі перераховані вище фактори. Тільки тоді оголошення досягне мети і дасть відчутний результат. Саме тому для грамотної реалізації задумки слід звернутися до професіоналів. В першу чергу, слід розділити макети для реклами в ЗМІ на основні категорії і вибрати відповідну конкретному оголошенню.

  1. Іміджевий дизайн - підходить для компаній, давно існуючих на ринку, відомих в певних колах. Оголошення вимагає лише підтримки існуючого іміджу, зміцнення позицій серед розмаїття послуг.
  2. Рекламний дизайн - має на увазі знайомство споживачів з якісно новим продуктом / послугою на ринку. Мета - максимально зацікавити, залучити аудиторію до маловідомого продукту, повністю розкривши тему.
  3. Рекламно-інформаційний дизайн - поєднує в єдиному топіку графічне і текстове зміст, дизайн і PR-статті, більш детально інформує споживачів про послугу / продукт / компанію.

Як розробляється дизайн макетів для ЗМІ

Технічна сторона створення ідеального рекламного оголошення вимагає участі фахівців. Початковий етап розробки полягає в узгодженні параметрів, розмірів макета і отримання відповідних технічних вимог. Тут затверджуються такі важливі деталі як розміщення оголошення - на розвороті, одній смузі, в складі великого рекламного блоку.

Наступний етап - безпосередньо творчий. За погодженням з клієнтом, фахівці розробляють один або кілька макетів, з яких потім вибирається найбільш підходящий, і доводиться до досконалості.

Відповідно до проведених досліджень, розміщена в пресі реклама сприймається споживачами як 100% достовірна. Тому дизайн макетів для ЗМІ - один із пріоритетних напрямків рекламної кампанії.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.