Розробка емблеми

Розробка фірмового логотипу

Логотип - так званий «паспорт» бренду. Поглянувши на чий-небудь документ, ми відразу можемо зрозуміти, жінка це або чоловік, подобається обличчя на фотографії чи ні. Точно так само можна отримати початкову інформацію, що цікавить про компанію, її діяльність, глянувши на фірмову емблему. Тому надзвичайно важливо підійти до питання створення логотипу максимально відповідально. Це повинно бути не спонтанне подія, а зважене рішення в рамках успішної маркетингової компанії.

Як створюється головний іміджевий елемент?

Якісна розробка фірмового логотипу - завдання, яке краще довірити професіоналам. Щоб емблема «заграла» і вигідно презентувала образ компанії, недостатньо вибрати картинку з інтернету і написати на ній назву красивим шрифтом. Користі від логотипу набагато більше, коли він унікальний, легко запам'ятовується, впізнаваний.

Функціонал якісної емблеми досить широкий, але весь він може бути зведений до декількох основних пунктів:

  • Спонукати клієнта купити товар, замовити послугу шляхом зачіпання емоційних струн.
  • Коротко повідомити про основну діяльність компанії.
  • Розрекламувати бренд.

Чим вдаліше буде реалізована розробка емблеми, тим вище ймовірність бізнесу виділитися серед конкурентів, привернути увагу, підвищити обороти.

Яким повинен бути хороший логотип?

При створенні логотипу професіонали дотримуються таких особливостей і правил:

  • Зрозумілість, простота, легкість сприйняття. Мабуть, найбільш значимий пункт. Логотип повинен бути лаконічним, з помірною кількістю графіки, відсутністю «вирвіглазних» квітів, не читаються шрифтів, достатку дрібних деталей.
  • Впізнаваність. Наступний критерій, на який спирається розробка корпоративних знаків, робить бренд самобутнім, легко запам'ятовується, вигідно виділяє його серед інших аналогічних компаній.
  • Доцільність. Обов'язково відповідність лого тематиці діяльності компанії. У потенційних клієнтів повинен виникати прямий і зворотний асоціативний ряд.
  • Гармонійність. Оптимально використання до трьох елементів колірної гами, приємно поєднуються між собою і відповідають специфіці бренду.
  • Довгостроковість. Термін експлуатації, актуальність емблеми повинні обчислюватися роками, не вимагаючи постійного ребрендингу.
  • Ідейність. Фокусування відбувається на вираженні певної ідеї - цілей, завдань компанії, її специфіки, цінностей.

Замовляючи розробку логотипу в агентстві «Рекламістер», Ви гарантовано отримаєте якісний результат, який буде працювати на благо Вашого бізнесу.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.