Макети зовнішньої реклами

 

 

Вимоги до макетів зовнішньої реклами

Одним з основних інгредієнтів рекламної кампанії outdoor є зовнішня реклама. До її послуг з року в рік вдається все більше рекламодавців, спраглих підвищити популярність бренду, збільшити продажі продукції.

Щоб отримати відмінний результат, важливо підійти відповідально до однієї з головних складових успіху - дизайну зовнішньої реклами. Тільки так можна добитися максимальної віддачі за кожну гривню, вкладену в стратегію рекламної кампанії. Існують деякі вимоги до макетів зовнішньої реклами, виконанням яких досягається поставлена ​​мета - формування певного іміджевого, рекламного, вказівного дизайну. Всі вони стосуються візуального сприйняття макетів.

  1. Композиція. Правильно скомпоновані елементи в їх оптимальну кількість є запорукою позитивного сприйняття рекламованого продукту.
  2. Текст. Чіткий розмір і шрифт привертають більше уваги. Не рекомендується використовувати занадто дрібний, великий чи химерний шрифт.
  3. Лаконічність. Розлогі описи послуг і переваг краще залишити для інших рекламних носіїв. На макеті інформація повинна бути вказана коротко, чітко, по суті.
  4. Колір. Збалансована колірна гамма може акцентувати увагу потенційних споживачів рекламованого продукту на тих чи інших деталях. Важливо уникати занадто бляклого і надто яскравого колірного оформлення, інакше на відстані макет буде зливатися в єдине ціле.

Дотримуючись цих нехитрих правил, можна створити ефективні і красиві макети зовнішньої реклами, які дадуть очікуваний результат.

Дизайн макетів: законодавча база

Особливості створення зовнішньої реклами регламентуються не тільки дизайнерськими рекомендаціями, але і законодавством. Так, до даного виду рекламної продукції пред'являються такі вимоги:

  • Текст українською мовою. Це стосується основної маси інформації. Допускаються для більшої експресії, виразності іншомовні фрази.
  • Будь-які грошові позначення вказуються в національній валюті - гривні.
  • При використанні фото людей потрібна наявність дозвільного документа.
  • Вказівка ​​мобільних номерів телефону вимагає обов'язкової приписку про відповідність вартості дзвінків тарифами мобільного оператора.
  • Повідомлення про акцію повинно мати позначення термінів, коротких умов.

Використовуючи по максимуму все особливості макетів для зовнішньої реклами, Ви зможете створити дійсно ефективну пропозицію з високим відгуком цільової аудиторії.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.

[forms ID=1]