Макети зовнішньої реклами

Вимоги до макетів зовнішньої реклами
Одним з основних інгредієнтів рекламної кампанії outdoor є зовнішня реклама. До її послуг з року в рік вдається все більше рекламодавців, спраглих підвищити популярність бренду, збільшити продажі продукції.
Щоб отримати відмінний результат, важливо підійти відповідально до однієї з головних складових успіху - дизайну зовнішньої реклами. Тільки так можна добитися максимальної віддачі за кожну гривню, вкладену в стратегію рекламної кампанії. Існують деякі вимоги до макетів зовнішньої реклами, виконанням яких досягається поставлена мета - формування певного іміджевого, рекламного, вказівного дизайну. Всі вони стосуються візуального сприйняття макетів.
- Композиція. Правильно скомпоновані елементи в їх оптимальну кількість є запорукою позитивного сприйняття рекламованого продукту.
- Текст. Чіткий розмір і шрифт привертають більше уваги. Не рекомендується використовувати занадто дрібний, великий чи химерний шрифт.
- Лаконічність. Розлогі описи послуг і переваг краще залишити для інших рекламних носіїв. На макеті інформація повинна бути вказана коротко, чітко, по суті.
- Колір. Збалансована колірна гамма може акцентувати увагу потенційних споживачів рекламованого продукту на тих чи інших деталях. Важливо уникати занадто бляклого і надто яскравого колірного оформлення, інакше на відстані макет буде зливатися в єдине ціле.
Дотримуючись цих нехитрих правил, можна створити ефективні і красиві макети зовнішньої реклами, які дадуть очікуваний результат.
Дизайн макетів: законодавча база
Особливості створення зовнішньої реклами регламентуються не тільки дизайнерськими рекомендаціями, але і законодавством. Так, до даного виду рекламної продукції пред'являються такі вимоги:
- Текст українською мовою. Це стосується основної маси інформації. Допускаються для більшої експресії, виразності іншомовні фрази.
- Будь-які грошові позначення вказуються в національній валюті - гривні.
- При використанні фото людей потрібна наявність дозвільного документа.
- Вказівка мобільних номерів телефону вимагає обов'язкової приписку про відповідність вартості дзвінків тарифами мобільного оператора.
- Повідомлення про акцію повинно мати позначення термінів, коротких умов.
Використовуючи по максимуму все особливості макетів для зовнішньої реклами, Ви зможете створити дійсно ефективну пропозицію з високим відгуком цільової аудиторії.