
Рекламні буклети для банків: типи буклетів для банків
Рекламні буклети для банків
У свідомості більшості громадян банк сприймається серйозної структурою з таким же серйозним суворим візуальним супроводом. Банківську рекламу багато хто вважає нудною, одноманітною. І багато в чому це дійсно так.
Розробляти нові способи комунікації із зовнішнім світом банкам часто заважають старі брендові концепції, створені ще на зорі становлення фінансової організації і за тривалий час жодного разу не переглянуті. Крім того, яскрава і барвиста реклама суперечить деяких законодавчих позиціях. У подібних умовах створити якісно новий, ефектний рекламний продукт зовсім не просто.
Однак «не просто» - не означає неможливо. Рекламне агентство «Рекламістер» готове запропонувати власні послуги з організації друкованої боку рекламної кампанії. Для нас розробка календарів для банків - захоплююче заняття, результат якого завжди перевершує очікування клієнта.
Як створюються банківські рекламні буклети?
В даний час піар-кампанії банків перенесли свою увагу з телебачення, преси, радіо на більш ненав'язливі, демократичні і універсальні варіанти реклами. Наприклад, друковані буклети. Далі ми розглянемо особливості їх складання та структури.
Розрізняють рекламні буклети для банків такого змісту:
- Виключно текст. Як правило, сповіщають клієнтів про нові послуги, акційні пропозиції по депозитах, кредитах, відсотковими ставками.
- Візуальний текст. Такий прийом має на увазі включення тексту в ілюстрацію, її доповнення, наприклад, переліком переваг користування банківською послугою.
- Текст плюс зображення. Рівнозначні частини рекламного проспекту, складові єдине ціле.
- Переважна зображення. Іміджевий прийом, метою якого є популяризація бренду. Текст в даному випадку може бути скорочений до короткого, ємного слогана.
Візуальні компоненти реклами можуть мати безпосереднє відношення до банківської сфери - банківські працівники, кредитні карти, грошові одиниці, чеки. Також можлива побудова ефективного буклету за рахунок використання опосередкованих зображень - будівлі банку, канцтоварів, автомобілів, ділового одягу, інтер'єру офісу. Важливо підібрати оптимальну кампанію для відповідної цільової аудиторії, тоді друкована реклама для банків, безсумнівно, принесе свої дивіденди.