• Головна
  • Блог
  • Рекламні буклети для банків: типи буклетів для банків

Рекламні буклети для банків: типи буклетів для банків

Рекламні буклети для банків

У свідомості більшості громадян банк сприймається серйозної структурою з таким же серйозним суворим візуальним супроводом. Банківську рекламу багато хто вважає нудною, одноманітною. І багато в чому це дійсно так.

Розробляти нові способи комунікації із зовнішнім світом банкам часто заважають старі брендові концепції, створені ще на зорі становлення фінансової організації і за тривалий час жодного разу не переглянуті. Крім того, яскрава і барвиста реклама суперечить деяких законодавчих позиціях. У подібних умовах створити якісно новий, ефектний рекламний продукт зовсім не просто.

Однак «не просто» - не означає неможливо. Рекламне агентство «Рекламістер» готове запропонувати власні послуги з організації друкованої боку рекламної кампанії. Для нас розробка календарів для банків - захоплююче заняття, результат якого завжди перевершує очікування клієнта.

Як створюються банківські рекламні буклети?

В даний час піар-кампанії банків перенесли свою увагу з телебачення, преси, радіо на більш ненав'язливі, демократичні і універсальні варіанти реклами. Наприклад, друковані буклети. Далі ми розглянемо особливості їх складання та структури.

Розрізняють рекламні буклети для банків такого змісту:

  1. Виключно текст. Як правило, сповіщають клієнтів про нові послуги, акційні пропозиції по депозитах, кредитах, відсотковими ставками.
  2. Візуальний текст. Такий прийом має на увазі включення тексту в ілюстрацію, її доповнення, наприклад, переліком переваг користування банківською послугою.
  3. Текст плюс зображення. Рівнозначні частини рекламного проспекту, складові єдине ціле.
  4. Переважна зображення. Іміджевий прийом, метою якого є популяризація бренду. Текст в даному випадку може бути скорочений до короткого, ємного слогана.

Візуальні компоненти реклами можуть мати безпосереднє відношення до банківської сфери - банківські працівники, кредитні карти, грошові одиниці, чеки. Також можлива побудова ефективного буклету за рахунок використання опосередкованих зображень - будівлі банку, канцтоварів, автомобілів, ділового одягу, інтер'єру офісу. Важливо підібрати оптимальну кампанію для відповідної цільової аудиторії, тоді друкована реклама для банків, безсумнівно, принесе свої дивіденди.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.

[forms ID=1]