Рекламні буклети в дитячих поліклініках: особливості

Рекламні буклети в дитячих поліклініках
Кожен хоча б раз проводив кілька годин свого життя, чекаючи черги до лікаря і мимоволі стаючи потенційним споживачами товарів і послуг, що рекламуються в коридорах медустанови. Якщо раніше на стінах поліклініки можна було побачити лише санітарні бюлетені, то сьогодні вибір «чтива» набагато ширше - це і яскраві плакати, і невеликі буклети, листівки, календарики та інша поліграфічна продукція.
Красиві, барвисті рекламні буклети в дитячих поліклініках привертають увагу малюків, і вони приносять їхнім батькам. Ефектні плакати з заманює текстом змушують спочатку побіжно, а потім все ретельніше вивчати написане. Відсутність відволікаючих чинників і наявність вільного часу - комбо, яке підвищує ефективність рекламних оголошень багаторазово!
Огляд переваг реклами в поліклініках
Відвідувачі поліклінік і лікарень - вельми лояльна аудиторія, інтуїтивно довіряє рекламним оголошенням, розміщеним на території медустанови. Серед значущих плюсів даного формату можна виділити також:
- Широкі можливості. Стіни холу, коридорів, реєстратури, кабінетів лікарів - ідеальний плацдарм для плакатів; декоративні столики, пеленальні столи підходять для флаєрів; буклети, листівки, інший роздатковий матеріал для дитячого саду - купити і розмістити можна в спеціальних кишеньках на встановлених панелях.
- Максимальний вплив. Матеріали розташовуються чітко на рівні очей.
- Тривалість контакту. Багатогодинні черги розташовують до ретельного вивчення інформації.
- Висока довіра. Авторитет лікарів грає на руку рекламодавцям, викликаючи повагу і прийняття рекламного продукту.
- Точне попадання в ЦА. Людям пропонується саме те, що необхідно в даний момент - лікувальні послуги, препарати з інструкціями, описом властивостей, профілактичні заходи.
Безсумнівно, найбільш доречними в стінах медичних установ стануть рекламні оголошення, що стосуються здоров'я. Вони різняться в залежності від профілю клініки. Так, рекламна друкована продукція в поліклініці для дорослих може бути присвячена огляду препаратів, опису симптомів з варіантами лікування, додаткових медпослуг. Для дитячих поліклінік можна результативно подавати інформацію про дитячі магазинах, розвиваючих центрах, іграшках, послуги нянь.