
Реклама на підставках для столів: її переваги
Реклама на підносах
Заклади громадського харчування дарують масу можливостей не тільки приємно провести час, але і непогано заробити. Прекрасним рішенням для рекламодавців стане реклама на підносах, використовуваних відвідувачами їдалень, кафе з системою самообслуговування. Розміщений на підносі рекламний лист виконує відразу кілька функцій - в цілях гігієнічності повністю покриває поверхню таці, а також привертає увагу до рекламованої послуги / продукту / бренду.
Сучасне суспільство негативно сприймає нав'язану інформацію, тому при складанні рекламної кампанії важливо підібрати максимально нейтральний спосіб донести суть оголошення до потенційного покупця. Підноси в закладах громадського харчування є саме таким способом. Розміщена на них рекламна інформація не вимагає докладання додаткових зусиль для сприйняття. Люди приходять в кафе пообідати чи повечеряти, автоматично беруть піднос і бачать рекламу. Навіть кілька секунд, приділеною оголошенню, здатні подарувати рекламодавцю нового клієнта.
Як розміщується реклама на підносах?
Існує кілька варіантів розміщення інформаційних оголошень в даному форматі. Так, реклама на підносах для столів може бути представлена у вигляді окремого плейсмета - одноразової підкладки для захисту від надмірного забруднення. Варто такий виріб зовсім недорого, на відміну від іншого шляху - нанесення інформації безпосередньо на пластиковий піднос. Навіть невеликий логотип рекламодавця, надрукований безпосередньо на пластиці, обійдеться недешево.
Метою даного рекламного ходу є популяризація рекламного продукту. В умовах громадського харчування складно придумати що-небудь більш ефективне. Чому реклама під друковану продукцію на підставках вигідніше розміщення оголошень на великих стендах?
- Індивідуальне звернення. Кожному споживачеві підсвідомо приємно, коли оголошення звернуто персонально до нього. У випадку з особистим підносом даний критерій реалізується найкраще.
- Ненав'язливість. Звичайно, людина прийшла не читати оголошення. Людина прийшла обідати. Але щоб не відчувати нудьгу, в процесі поглинання їжі погляд мимоволі падає на яскраву картинку прямо перед очима - на підносі. Грамотно складене оголошення враховує навіть такі дрібні деталі як переважне розташування тарілок - все для того, щоб клієнту було зручно знайомитися з інформацією.