Розміщення реклами в бізнес-центрах, Україна

Розміщення реклами в бізнес-центрах
Сьогодні розміщення реклами в бізнес центрах (Україна) - це можливість презентувати продукт або послугу високоприбуткової частини населення. Аудиторія бізнес-центрів - як правило, люди забезпечені, з високим соціальним статусом, рівнем доходу не нижче середнього. Всі вони - потенційні клієнти пропонованих послуг, покупці продукції.
Де розмістити рекламу в бізнес-центрі?
Вибираючи майданчик для розміщення рекламних оголошень, важливо підібрати місце, яке користується найбільшою прохідністю, увагою працівників. Інформація не повинна бути нав'язливою, але, в той же час, зобов'язана залучати достатньо уваги. Так, наприклад, ідеальним місцем для розміщення короткої інформаційної зведенні про товар, продукт, послугу, акційну пропозицію є кавові автомати. Як правило, один або кілька апаратів встановлюються при вході в бізнес-центри. Таким чином, набрала популярність офісна звичка влаштовувати п'ятихвилинні перерва на каву може обернутися істотним підвищенням доходів рекламодавця.
Розміщується реклама на стаканчиках в бізнес-центрах сприяє популяризації рекламного продукту ненав'язливим для потенційного клієнта шляхом. Перерва на каву сприяє розслабленню, часто проходить в невимушеній обстановці, що істотно підвищує рівень сприйнятливості до різного роду зовнішньої інформації. Тримаючи в руках кавовий стаканчик, людина обов'язково зверне увагу на його незвичайне оформлення - і це чудовий шанс роздобути нового клієнта, користувача послуг, покупця.
Крім стаканчиків, не зайвим стане розміщення оголошень і на самих апаратах. В процесі вибору того чи іншого напою покупець часто проводить перед автоматом 2-3 хвилини. Цього часу цілком достатньо, щоб навіть вловлюється боковим зором інформація могла осісти в мозку і спливти в найбільш підходящий момент.
Оголошення виготовляються на спеціальному стікері, який можна розмістити на:
- бічних частинах обладнання;
- передній панелі;
- повністю всьому автоматі.
Якісна реклама на кавових апаратах в бізнес-центрах розрахована не тільки на покупців кави, яких при великій удачі може набратися до 100 чоловік в день. Середня прохідність великого бізнес-центру становить від 20 тисяч чоловік в місяць, і рекламодавець може розраховувати на залучення більшості з них, розмістивши рекламну інформацію на панелі даного апарату.