• Головна
  • Блог
  • Розміщення реклами на радіо, переваги розміщення

Розміщення реклами на радіо, переваги розміщення

Реклама на радіо

Для рекламного оголошення на радіо важливо за 10 секунд зачепити потенційного клієнта, інакше все буде марно. Реклама на радіо привертає тільки 30% аудиторії. Вся сила такої реклами залежить безпосередньо від її тривалості. Вона зобов'язана виділятися на тлі безлічі інших оголошень і в кратце передавати суть.

Оголошення носить звуковий характер, тому повинна впливати на почуття, а не на розум. Вона сприймається як фонове супроводження до повсякденних справ. В основному на радіостанціях грає музика і в проміжку вставляють рекламу, тобто людина її може і не почути з першого разу, але на 5-6 раз точно запам'ятати компанію і базові елементи. Вона має бути яскрава, помітна і пробитися через завісу безлічі інших реклам.

Переваги реклами на радіо

Існують наступні переваги реклами на радіо:

  1. Охоплюються певні сегменти потенційної аудиторії в будь-який час доби (допомагають програми спеціального призначення).
  2. Завдяки живому голосу і фонової музики, реклама краще і легше сприймається, і відповідно, дає кращий результат.
  3. Реклама на радіо вимагає найменший термін підготовки.
  4. Така реклама діє миттєво і впливає на широкий сегмент аудиторії.
  5. За вартістю це найдешевша реклама, в порівнянні з іншими носіями.
  6. Вона приймається легко і не сприймається в штики.
  7. Реклама наздоганяє потенційного покупця всюди, будь він в пробці, на роботі або відпочинку і має здатність живої розмови з людьми.
  8. Її можна коригувати в будь-який час, тобто міняти звучання текст або інтонацію.

Недоліки радіо-реклами

Не дивлячись на всі переваги реклами, у неї є так само і недоліки:

  1. Більшість людей слухають по радіо музику і не готові сприймати інформацію в серйоз, тому знижується охоплення аудиторії.
  2. Найчастіше реклама коротка і швидка, людина не завжди встигає сприйняти її, звідси виникає потреба в частому повторі її в ефірі.
  3. Вона не дає зорового контакту з товаром, тому передачі тонкощів про товарі не можлива.
  4. В результаті зростання безлічі радіостанцій виникло перевантаження рекламних джерел на радіо.
  5. Виникає безліч складнощів при виборі часу трансляції, так як всім потрібно саме піковий час і самі топові передачі.

Виходячи з усього вище сказаного, можна помітити, що реклама все ще приносить результат, але при правильному підході. Так само виникає чимало труднощів в процесі її трансляції. Розміщення реклами на радіо - один з найдоступніших способів просування товарів.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.