Рекламний текст: особливості мови рекламних текстів

Особливості рекламного тексту
Ні для кого не секрет, що великі фірми застосовують відразу кілька видів поширення інформації. Це поширення через ТБ, радіо, за допомогою інтернету і безліч друкованих видань. Цей підхід вірний, він дає можливість розширення впливу і збільшує вплив на ЦА. Але ця тактика зобов'язує вести рекламні компанії на високому рівні навіть індивідуальному. Особливості рекламного тексту очевидні, тобто він буде давати результат тільки на друкованих виданнях, а на ТБ або радіо буде марний. Чи не доцільно переносити один текст на площину рекламного носія.
Особливості тексту для реклами
- Цікаві факти про друкованому вигляді реклами:
- Подаваемая информация воспринимается на 25% лучше.
- Качество аудитории выше, чем в других источниках рекламы.
- Повторное обращение вероятнее всего.
Друковане видання дає безліч часу на вивчення.
Існує ряд особливостей тексту для друкованих видань:
- Відсутня обмеженість товарів. Більшість видів реклами передбачають зосередженість уваги окремо на одному товарі. Користувач, гортаючи каталог товарів, повинен зачепитися за щось, інакше просто пропустить і відкладе в довгий ящик. Думка в тексті повинна бути чітка і людина повинна зрозуміти суть. Але тут рятує ситуацію те, що людина вже придбав видання і рано чи пізно вивчить його, до того, ж інших видань під рукою може не виявитися. Важливо враховувати мовні особливості рекламного тексту.
- Тривалі повідомлення актуальні. Другий пункт плавно виходить з першого, тобто якщо людина читає видання, то текст статті може бути довгим наскільки це буде потрібно. Але і потрібно знати міру. Якщо носій реклами дозволяє довгі описують тексти, то гріх не скористатися такою можливістю.
- Можливість максимально розгорнуто описувати товар. У цьому випадку не варто ігнорувати найдрібніші факти про товар або компанії, вони можуть підштовхнути прийняти рішення до покупки товару. Цей підхід дуже хороший, коли товар мало знаком аудиторії і вимагає детального опису. Особливості мови рекламних текстів відіграють велику роль і до них потрібно підійти відповідально.
- Матеріал викладається в довільному ключі. Розмова в статті повинен йти на рівні носія даних, тобто наукові терміни тут не доречні.
- Кількість аргументів про товар необмежене. Тобто про товар можна говорити безліч аргументів, і не варто обмежуватися виключно важливими і помітними аргументами. У друкованих виданнях вони важливі і потрібні, вони не відволікають увагу, а навпаки дають потрібний результат.
- Статичність тексту. Інформація статична на відміну від текстів на рекламних веб сайтах. Чималу роль грає спокійний графічний забарвлення журнальних сторінок.