• Головна
  • Блог
  • Основні види і особливості друкованої реклами в Україні

Основні види і особливості друкованої реклами в Україні


Для підвищення продажів і ефективності компанії в цілому застосовують друковану рекламу. Вона є невід'ємною частиною просування товарів і послуг. Напевно кожен помічав, що товари, до яких додаються, супровідний лист з описом продаються і користуються попитом набагато більше. Метою такої реклами є докладне ознайомлення з товаром або послугою. Особливості друкованої реклами полягають в тому, що це специфічна реклама і при неправильному підході або слабкому товарній пропозиції працювати не буде.

Типи друкованої реклами

Поширюється вона за допомогою всіх відомих видів продуктів поліграфії. Форм виготовлення реклами безліч, але ми розглянемо найпоширеніші. Основні види друкованої реклами:

  1. Рекламна листівка. Найпоширеніший вид реклами в даній сфері. Зазвичай реалізовуються вони в місцях безпосередніх продажів. Листівка, за фактом, це зображення на одній стороні або двох не великого розміру. У рідкісних випадках вона може бути формату А4. Найчастіше несе в собі тільки інформацію про товар або послугу. Текст, який застосовується в ній, є рекламним. Завдання полягає в швидкому поширенні інформації в масах (провокація людини на дію).
  2. Рекламний буклет. Виконується на хорошої якості папері з кольоровими зображеннями і фотографіями. Обсяг вміщається тексту невеликою. Найчастіше описує конкретний продукт або рекламну пропозицію. Буклет має формат А4, але при цьому складний в гармошку. До нього може бути застосований найрізноманітніший варіант фальцювання. За вартістю він дорожче листівки, а й інформації несе в рази більше. Найчастіше текст в буклеті розташовують на одній смузі, але в рідкісних випадках на двох і трьох.
  3. Рекламний плакат. Він виробляється не фальцовані і вдає із себе багатобарвне об'ємне видання. Включає в себе заклик до дії або агітаційну інформацію. Застосовують їх в основному при оформленні виставок, торгових і демонстративних залів і.т.д. Головна перевага такого типу реклами є лаконічний текст, який може бути зроблений великим і нести в собі основну думку плаката. Щоб підвищить функціонал необхідно вбудувати в плакат відривний календар.
  4. Рекламний проспект. Це рекламний носій з докладною інформацією про товар і добре ілюстрований. Вона має розширені рекламні функції і вартість його вище в порівнянні з двома попередніми. Саме в ньому є можливість описати історію компанії або підприємства, а так само інші аспекти і тонкощі фірми. Він може бути як чорно-білим, так і кольоровим і містити в собі різну кількість сторінок. У випадку з проспектом, тексту не може бути мало, саме для великої кількості тексту він і розроблений. Найчастіше їх застосовують для презентації нового маловідомого товару або продукту. У ньому описується в детальних подробицях всі достоїнства і недоліки, а так само чому його варто придбати.

У статті були наведені основні види друкованої реклами. Існує ще безліч видів, але ці найбільш часто застосовуються і дають максимальний результат.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.

[forms ID=1]