Як вибрати відповідне місце для вашої реклами в Києві

Залежно від того, де розмістити рекламу, буде залежати і її успішність (залучення покупців і клієнтів). Місце під рекламу - це найважливіша частина всієї майбутньої рекламної компанії. Компанії, у яких є солідний бюджет, як правило, купують собі найвигідніші місця і не скупляться. Фірми середнього достатку особливо не надають цьому значення і купують місця, де є. Також вони не вірять в успіх компанії, тому вкладають малі витрати і застосовують не ефективні або застарілі методи.
Як шукати гарне місце для реклами?
Ті, хто розуміють всю важливість цього аспекту, ретельно продумують, де і як поставити свою конструкцію. Отже, кращі місця для реклами - це людні і часто відвідувані місця в місті. Але тут потрібно чітко знати свою цільову аудиторію. Наприклад, якщо рекламувати дитячий одяг в аеропорту, то від такої реклами віддача чи буде. Таке місце не підійде, тому що люди заклопотані іншими питаннями, тут скоріше добре будуть заходити товари першої необхідності. Реклама такого роду добре дасть відгук в місцях поблизу торгових центрів, установ дитячого призначення, поліклінік.
Головним принципом пошуку місця для реклами є знаходження саме Вашої цільової аудиторії. Чи не про незначну складова успіху - це час транслювання ролика (якщо мова йде про відеореклами або трансляції на радіо). Реклама для молоді підійде у вечірній час, для дорослих людей в ранковий проміжок часу, а для молодих мам - в денний.
Де найкраще місце для реклами?
Ще дуже вигідними вважаються ті місця, де безпосередньо відбуваються продажу (супермаркети, магазини). Не менш популярним видом є місце розміщення у вітринах торгових центрів. Також рентабельна реклама в ліфтах і на всіляких дошках оголошень. Але слід розуміти, що в останньому випадку реклама підійде тільки для потрібних (затребуваних) товарів. Місце для вашої реклами допоможе знайти наше агентство, що займається цим питанням.
Рентабельна реклама в громадських транспортах і зупинках, завдяки величезного скупчення людей. Великі білборди вже застаріли, але продовжують користуватися популярністю. Реклама на багатоповерхових будинках теж дуже не поганий варіант.