
Ринок зовнішньої реклами - найактуальніші тренди в 2018
Нові тренди реклами
Завдяки дослідженням можна сміливо сказати, що зовнішня реклама росте і розвивається з кожним роком. Цифрові стратегії, таргетинг, великі дані, аналітика аудиторії будуть і далі перетворювати рекламу, що спричинить за собою зміну планування реклами і підхід до неї. Ринок зовнішньої реклами розростається і поступово переплітається з іншими галузями маркетингу і таргетингу. Надалі реклама зовнішнього типу буде входить в медіаплан будь-якої компанії.
Нові тренди в рекламі в 2018 році
Фахівці з маркетингу з кожним разом все більш впевнені, що переплетення реклами з дигітальну носіями це добре, тому що вони тим самим посилюють один одного. При плануванні зовнішньої реклами допоможе аналіз цифрових медіа, а вона за допомогою геофенсінга приверне нову ЦА в середу Діджитал.
Порядність цифрових даних маркетингу дає можливість інтегрувати інформацію про споживачів. Нові тренди реклами виглядають так: за допомогою телефону видобуватимуть демо інформація про поведінку потенційного клієнта, і тим самим забезпечать високі показники. Відповідно повідомлення віртуального типу буде відмінно перебудовуватися під звички ЦА.
Сучасні технології, які надають інформацію в режимі реального часу, можна буде вигідно застосовувати і швидко обробляти для зовнішньої реклами. При геообробки сайтів генеруються дані про клієнта. Актуальні тренди зовнішньої реклами - їх не багато, але вони активно застосовуються і допрацьовуються.
На даний момент активно впроваджується реклама, заснована на місці розташування. За допомогою цієї реклами клієнт буде її отримувати в потрібному місці і в потрібний час. Локалізаційного пристрій здатний управляти поведінкою людей (ЦА). За даними від гугл 75% людей шукають собі обновку або будь-який товар через смартфон.
Людина, проходячи повз реклами, підсвідомо характеризує її і тим самим викликає інтерес до неї. Сам того не розуміючи він допомагає контролювати цифрове взаємодія. За даними авторитетного джерела: реклама становить 26% запитів, які створюються за допомогою масових ЗМІ, але на неї припадає лише 8% суми витрат.
Останнім часом все більш популярною стає персоналізована реклама, але вона поки що не досконала і розвивається стрімкими темпами.