• Головна
  • Блог
  • Правильна рекламна кампанія: планування і суть

Правильна рекламна кампанія: планування і суть

Рекламна кампанія

Планування рекламної компанії - це ряд дій спрямований на створення структури реклами. У ньому беруть участь підрозділи агентств і маркетингових відділів. Правильна рекламна компанія це запорука успіху в бізнесі. Зазвичай планують компанію періодом на місяць і вносять корективи щомісяця, для кращого ефекту.

Планування рекламної кампанії

Першочергова мета планування - визначення способу донесення інформації до споживача. Тобто форма реклами її місце розташування і за допомогою чого буде донесена. Ще відразу планується бюджет всієї компанії.

Так само розробляється творча частина задумки: як саме підчепити потенційного клієнта, ніж привернути його увагу (рекламні акції для підтримки ефекту). Планування рекламної кампанії - важлива частина майбутньої реклами, на цьому етапі розглядаються всі варіанти і можливі ризики.

Що необхідно знати, плануючи рекламну кампанію

Першими кроками обмірковування реклами є: отримання інформації від клієнта, рекламні витрати у конкурентів, творча і медіа складова реклами.

Під час опису клієнтом товару не повинно бути пропущено не однієї дрібниці, тобто історія товару, що в ньому особливого і які спроби просування вже були зроблені. Бажано що б клієнт мав цією інформацією, інакше агентству доведеться самому шукати на деякі питання за допомогою свого відділу досліджень.

Клієнт чітко повинен сказати завдання, що вимагаються від рекламної компанії. Вони повинні бути конкретними. Наприклад, збільшити впізнаваність бренду, або тестувати продажу товару. При отриманні такої інформації компанія починає розробляти рекламну стратегію.

Важливо розуміти, що збільшення продажів жодним чином не залежить від реклами. Вони часто залежать від моди, сезонності і відносин з дилерами. Вимоги клієнтів до результату реклами швидше предмет міркування, а не догма.

Важливий аспект всієї компанії - це закладений бюджет на неї. Тобто, за скільки клієнт хоче отримати бажаний результат. На жаль, в практиці трапляються такі випадки, коли бюджет відразу не оголошується, а потім не збігається з реально вийшов. Цей момент потрібно відразу передбачити, щоб уникнути непорозумінь.

Загалом, вся реклама відбувається за такою схемою - організація - мотивація - контроль. Суть рекламної компанії - залучення нових клієнтів і аудиторії.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.