• Головна
  • Блог
  • Основні види зовнішньої реклами: види банерів в рекламі

Основні види зовнішньої реклами: види банерів в рекламі

Виды зовнішньої реклами

На сьогоднішній день зовнішня реклама - це найпоширеніший вид реклами в межах міста і за його межами. Існують різноманітні види зовнішньої реклами, їх зараз налічується близько 50 штук. Варто тільки вийти з дому і в очі відразу кидаються білборди, плакати, вивіски, стели і.т.д.

Питання про те, коли саме реклама почала застосовуватися дуже спірне. Найперша вивіска з'явилася ще в 15 столітті (тоді з'явився перший друкарський верстат), вже в 18 столітті почали більш активно задіяти можливості літографії. Постери із застосуванням різних кольорів стали робити вже в 70-х роках 19 століття. Власне саме це і прийнято вважати початком сучасної реклами. У деяких джерелах можна знайти згадки про рекламу ще за часів римської імперії (реклама про проведення олімпійських ігор). Види банерів в зовнішній рекламі включають в себе багато варіації виконання і з кожним роком розвиваються і доповнюються.

Типи зовнішньої реклами

У 80-х роках по вулицях міста можна було спостерігати тільки афіші та вивіски, а так само рекламні щити. Отже, види зовнішньої реклами:

  1. Банер - рекламне повідомлення, надруковане на полотні або сітці. Розмір робиться за бажанням замовника, але з урахуванням будівлі, на якому буде розташовуватися реклама.

  2. Білборд - має великі розміри і вдає із себе окрему конструкцію з плакатом. Почав застосовуватися вперше США в 20 столітті. Найчастіше розмір 3 * 6 м.

  3. Брандмауер - модуль реклами з вразливими розмірами. Зазвичай вивішується на торці приміщення. Розмір не обмежений, але коригується під розмір будівлі. Виготовляється з вінілового полотна.

  4. Вивіска - розміщують на місці розташування фірми. Це негабаритний щиток з назвою магазину. Додатково на ньому можуть розміщувати сферу діяльності і логотип компанії.

  5. Лайтбокс - конструкція у вигляді короба зі світловими ефектами. Показує як графічний, так і текстовий вигляд реклами. Дуже ефективний інструмент для підвищення впізнаваності компанії.

  6. Неонова реклама - завдяки візуальному ефекту забезпечує залучення клієнтів, а також створює імідж компанії. Палітра кольорів налічує більше 100 відтінків. Ні прихильності до форми і розміру.

  7. Кронштейн панель - конструкція, на якій з двох сторін є рекламне місце. Зазвичай монтується біля фасаду будинку і на ліхтарі.

  8. Пілон - незалежна конструкція або площину для реклами на зупинках громадського транспорту. Пристосований для залучення уваги очікують транспорт або перехожих.

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.

[forms ID=1]