
Основні види зовнішньої реклами: види банерів в рекламі
Виды зовнішньої реклами
На сьогоднішній день зовнішня реклама - це найпоширеніший вид реклами в межах міста і за його межами. Існують різноманітні види зовнішньої реклами, їх зараз налічується близько 50 штук. Варто тільки вийти з дому і в очі відразу кидаються білборди, плакати, вивіски, стели і.т.д.
Питання про те, коли саме реклама почала застосовуватися дуже спірне. Найперша вивіска з'явилася ще в 15 столітті (тоді з'явився перший друкарський верстат), вже в 18 столітті почали більш активно задіяти можливості літографії. Постери із застосуванням різних кольорів стали робити вже в 70-х роках 19 століття. Власне саме це і прийнято вважати початком сучасної реклами. У деяких джерелах можна знайти згадки про рекламу ще за часів римської імперії (реклама про проведення олімпійських ігор). Види банерів в зовнішній рекламі включають в себе багато варіації виконання і з кожним роком розвиваються і доповнюються.
Типи зовнішньої реклами
У 80-х роках по вулицях міста можна було спостерігати тільки афіші та вивіски, а так само рекламні щити. Отже, види зовнішньої реклами:
-
Банер - рекламне повідомлення, надруковане на полотні або сітці. Розмір робиться за бажанням замовника, але з урахуванням будівлі, на якому буде розташовуватися реклама.
-
Білборд - має великі розміри і вдає із себе окрему конструкцію з плакатом. Почав застосовуватися вперше США в 20 столітті. Найчастіше розмір 3 * 6 м.
-
Брандмауер - модуль реклами з вразливими розмірами. Зазвичай вивішується на торці приміщення. Розмір не обмежений, але коригується під розмір будівлі. Виготовляється з вінілового полотна.
-
Вивіска - розміщують на місці розташування фірми. Це негабаритний щиток з назвою магазину. Додатково на ньому можуть розміщувати сферу діяльності і логотип компанії.
-
Лайтбокс - конструкція у вигляді короба зі світловими ефектами. Показує як графічний, так і текстовий вигляд реклами. Дуже ефективний інструмент для підвищення впізнаваності компанії.
-
Неонова реклама - завдяки візуальному ефекту забезпечує залучення клієнтів, а також створює імідж компанії. Палітра кольорів налічує більше 100 відтінків. Ні прихильності до форми і розміру.
-
Кронштейн панель - конструкція, на якій з двох сторін є рекламне місце. Зазвичай монтується біля фасаду будинку і на ліхтарі.
-
Пілон - незалежна конструкція або площину для реклами на зупинках громадського транспорту. Пристосований для залучення уваги очікують транспорт або перехожих.