Цифрова зовнішня реклама України

Цифрова зовнішня реклама України

Що таке Digital Out-of-Home і чим відрізняється від традиційної наружки?

Як же правильно називати цифрові носії і які є основні формати?

Що на них експонується і які стандарти розміщення?

На ці та інші запитання відповідає Глосарій цифрової зовнішньої реклами України, який розробив ІКЗР.

Сьогодні, з розвитком цифрового сегмента, стало питання про єдині стандарти і загальні поняття, якими міг би оперувати ринок. ІКЗР, як провідне об'єднання агентств і операторів зовнішньої реклами України, вирішив створити і запропонувати такі стандарти

Розробкою Digital - частини Глосарію ІКЗР займався його Технічний комітет. Вони проаналізували словники європейських і світових індустріальних ООН-об'єднань і виділили найбільш значущі процеси для українських реалій. Оновлений Словник буде поступово поповнюватися новими термінами, що описують безмежні можливості Digital Out-of-Home.

В Україні лідером за кількістю цифрових носіїв є Київ. У ньому встановлені понад 100 площин малого і середніх міських форматів Digital -фасадів.

Частка Digital в Києві - близько 1% від столичного рекламного інвентаря. За різними прогнозами, ринок цифрової зовнішньої реклами Києва і України буде рости на 100-120% щорічно в кількості цифрових конструкцій.

 

Ми Вам зателефонуємо!

» Замовити дзвінок «

Режим роботи:
Пн. - Пт.: 10:00 - 18:00
Сб. - Нд.: вихідний

  • вул. Радіщева, 10
  • Київ, Україна, 03124
  • +38 (067) 46 46 139
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2018 РА "Рекламістер". 
Всі права захищені.